6 sfaturi pentru persoanele care au probleme cu somnul

Poza 6 sfaturi pentru persoanele care au probleme cu somnul 1

Text of the printing and typesetting industry orem Ipsum has been the industry standard dummy text ever since the when an unknown printer took a galley of type and scrambled.

Te simți lipsit de energie? Cel mai probabil, adormi cu greu, iar somnul tău nu este unul care să te ajute să te odihnești cum se cuvine. Iată câteva sfaturi de care ar trebui să ții cont pentru a avea parte de cele 7 ore de somn minim în fiecare noapte.

1. Relaxează-te cu o baie cu apă călduță, încălzește-ți perna și bea un ceai de plante.

Însă ai grijă să mergi la toaletă înainte de a te baga în pat.

2. Nu sta cu fața în telefon odată ce ai pus capul pe pernă.

Lumina ecranului îți stimulează activitatea creierului, fiindu-ți, astfel, aproape imposibil să mai adormi.

3. De fapt, încearcă să nu ai niciun dispozitiv electronic cu ecran luminos în dormitor.

4. Fă câteva exerciții fizice în fiecare seară.

Atenție! Ai grijă să nu le faci chiar înainte de culcare, ci cu 3-4 ore înainte, căci activitatea fizică elimină endorfine care îți oferă energie.

5. Încearcă o tehnică foarte structurată de respirație.

Inspiră timp de 4 secunde, ține aerul în tine timp de 3 și expiră lung, cam 7 secunde.

6. Repetă în gând cuvinte care să te calmeze.


Stiri asemanatoare

Poza 6 sfaturi pentru persoanele care au probleme cu somnul 1

6 sfaturi pentru persoanele care au probleme cu somnul

Text of the printing and typesetting industry orem Ipsum has been the industry standard dummy text ever since the when an unknown printer took a galley of type and scrambled.