Skoda Superb de la 7.000 de euro: Mare, ieftină, dar cât de bună?

Poza Skoda Superb de la 7.000 de euro: Mare, ieftină, dar cât de bună? 1
Poza Skoda Superb de la 7.000 de euro: Mare, ieftină, dar cât de bună? 2
Poza Skoda Superb de la 7.000 de euro: Mare, ieftină, dar cât de bună? 3

Text of the printing and typesetting industry orem Ipsum has been the industry standard dummy text ever since the when an unknown printer took a galley of type and scrambled.

O Skoda Superb rulată costă mai puțin decât fratele său din Grupul VW, Passat. Aceleași calități însă îl fac o alegere atractivă.

Ascensiunea Skoda este aproape incredibilă. De la brandul ieftin cu influențe socialiste și nu tocmai competitiv, cehii s-au transformat, în decurs de câțiva ani, într-un competitor de top pe piața auto. Recent lansata Skoda Superb strălucește deja în testele noastre comparative. Același succes l-a înregistrat și generația anterioară, lansată în 2008 (disponibilă și ca break din 2010), câștigând cotă de piață pe segmentul clasei medii superioare.

Nici nu-i de mirare: sub înfățișarea plăcută se ascunde un spațiu imens. În spate este atât de mult loc, încât și cei mai înalți pot sta picior peste picior fără nicio problemă. Iar portbagajul, cu o capacitate maximă de 1.865 de litri, poate face față cu brio oricăror pregătiri de vacanță. Calitatea de fabricație este la înaltul nivel VW, cu o calitate a materialelor foarte puțin diminuată. Cititorii Auto Bild s-au plâns în scrisorile către redacție în principal de zgomote și scârțâituri în interior, dar și de uzura rapidă a tapițeriei de pe scaune.

În ceea ce privește grupul motopropulsor, rata mare de integrare din cadrul grupului VW își pune amprenta. Ca și în cazul modelelor VW și Audi, motoarele pe benzină TSI supără prin problemele cu lanțul de distribuție și prin consumul mare de ulei.

Mașina condusă de noi este o Skoda Superb 2.0 TDI cu transmisie DSG și echiparea superioară Elegance. Un break în stare bună, dar care, în același timp, poartă riscul unor reparații costisitoare. Puternicul diesel are curea dințată al cărei interval de schimbare trebuie respectat cu rigurozitate. Probleme pot apărea și de la injectoare. Uzura ambreiajelor cutiei DSG este anunțată de schimbările smucite ale treptelor de viteză. Acestea se pot înlocui, dar întreaga cutie trebuie demontată. În acest caz, costurile reparației pot fi extrem de piperate.

Trenul de rulare a primit, de asemenea, critici. Suspensia rustică nu se ridică la nivelul clasei nici în ceea ce privește confortul și nici pe elevator, unde rapoartele TüV evidențiază o uzură accelerată. Dar asta este cam tot, celelalte componente ale lui Superb nu se remarcă negativ.

La final, Skoda Superb este convingătoare. În testul de anduranță Auto Bild, o Skoda Superb 2.0 TSI a reușit chiar o excelentă notă 1. Mai puțin popular în Germania, sedanul poate avea chiar prețuri mai mici. Hayonul ingenios din două piese este piesa sa de rezistență.

Skoda Superb: Problemele sunt cauzate de „fondul genetic“

Break-ul nostru din 2012 este oferit de o companie de taxi din Hamburg. A fost un adevărat devorator de kilometri, acumulând aproape 200.000 km în trei ani. Acest lucru aproape că nu se simte la condus. Micile pete de ulei pe motor pot fi rezolvate, restul nu ridică semne de întrebare. În circulație sunt și mașini cu un rulaj dublu, ceea ce dovedește că fiabilitatea pe termen lung este una foarte bună. Ce păcat că această mașină, foarte potrivită pentru drumurile lungi, are o suspensie rigidă pe denivelări.


Stiri asemanatoare

Poza Skoda Superb de la 7.000 de euro: Mare, ieftină, dar cât de bună? 1

Skoda Superb de la 7.000 de euro: Mare, ieftină, dar cât de bună?

Text of the printing and typesetting industry orem Ipsum has been the industry standard dummy text ever since the when an unknown printer took a galley of type and scrambled.
Poza Skoda Superb de la 7.000 de euro: Mare, ieftină, dar cât de bună? 1

Skoda Superb de la 7.000 de euro: Mare, ieftină, dar cât de bună?

Text of the printing and typesetting industry orem Ipsum has been the industry standard dummy text ever since the when an unknown printer took a galley of type and scrambled.